HTML

Mert szépek... És mert nagyon kemények.

A mászásban vannak nagyon jó dolgok. Túllépve az első páron, végtelenül szép lányok csinálják. Szeretném megmutatni őket.

Utolsó kommentek

  • tiborz: nanana! miért enm mászik többet? elfogytak a lyányok? nemhinném, dőt gyre több van... (2009.12.02. 16:50) Dos
  • izerb: ÓÓÓh Lisa a legeslegjobb:D:D (2009.05.03. 14:05) Dos
  • Bigy: Akkor még kitaláltak új szineket.. Majd ötven év múlva , mindenki zenélő merrelekben és átlátszó p... (2009.03.08. 18:00) Sending it oldschool
  • tiborz: sokminden között azok a neonszínek adják a prímet; valahogy még annyira friss lehetett ez az ízlés... (2009.03.08. 16:05) Sending it oldschool
  • marvlev: a második kép tök 80s, fasza. (2009.03.08. 15:17) Sending it oldschool
  • Utolsó 20

Linkblog

Czech Smrk

2009.02.05. 10:03 Bigy

Tegnap félnap előadások voltak- amit korábbiak megértésével töltöttem, a másik félnap sétálás. Klassz volt, sok hó a hegyekben. És itt legalább vannak hegyek, lehet lihegni. Nem estem pánikba amikor meghallottam a nevét: Smrk. Tudom kezelni az r-betűket két mássalhangzó között- köszönöm Levi.

Tegnap előtt volt egy párti. Sok iszi - cseh borok, sok kaja - húsok, falatkák, sütik nagy mennyiségben. Kicsit bebúrtam, beszélgettem. Voltak vicces emberek.  A kis vörös lány is jófej. Ő aznap tartott egy előadást, teljesen hardcore.

Amúgy meglepően sok a szikla, háromnapja is láttam de most még szembetűnőbb volt a sok boulder. Valoun, mint megtudtam az egyik cseh sráctól.

2 komment

Címkék: checz smrk

A bejegyzés trackback címe:

https://maszik.blog.hu/api/trackback/id/tr30923951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborz 2009.02.05. 10:31:06

a valoun az a boulder csehül? vgay a szikla? vagya srác?

Bigy 2009.02.05. 10:52:01

A valoun a boulder.

Kicsit sok a cseh és lengyel arc itt, ezért sokszor a saját nyelvükön beszélnek. De vicces mert vannak mexikóiak, egy angol srác is, izraeli arc. Az izraeli akcentus nagyon jó.
süti beállítások módosítása